2015. október 30., péntek

Sütőtökkrémes szelet

Itt van a sütőtök szezon! A sütőtök egészséges és finom. Én mindig az évszaknak megfelelő, éppen érő zöldségeket, gyümölcsöket szeretek felhasználni. Olyan sütőtökös sütit álmodtam meg, ami jól néz ki /szerintem :-) / és egyszerű elkészíteni. 



A tészta az általam nagyon kedvelt olajos piskóta.


Hozzávalók:

6 tojás 
8 evőkanál cukor
12 evőkanál olaj
12 evőkanál liszt
1 csomag sütőpor


Két lapban sütöttem.

A tészta felét fekete ételfestékkel,színeztem. 


A krémhez megsütöttem a tököt, a húsát aprítógépben pépesítettem .

20 dkg margarint,
15 dkg porcukrot habosra kevertem, belekevertem  a tök pürét. (pici sárga ételfestékkel élénkítettem a színét)
3 dl tejből és 3 evőkanál lisztből krémet főztem, amit egy kávéskanál mézeskalács fűszerkeverékkel és egy kávéskanál citromhéjjal ízesítettem.
Hűlés után a két krémet összedolgoztam. A lapokat töltöttem és porcukorral szórtam.

Jó étvágyat!
CsillaG sütöde

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése